lazy dayz

Hei dere!

I går dro jeg hit til mamma, og skal være her en stund nå. Jeg pakket ut og spiste litt så dro jeg rett videre hjem til Camilla. Der skravlet vi såå masse, siden vi liksom ikke har sett hverandre på lang tid. Vi så også litt på serier og spiste mat. I dag har jeg bare rukket å spise frokost og slappet av litt, og helt ærlig skal jeg ikke mye mer enn det i dag heller..
Forresten skal jeg avslutte spørsmålsrunden denne uka, eller jeg skal filme den denne uka en gang. Så fortsett og still spørsmål om dere lurer nå ting!!

HER er link til spørsmålsrunden!
(Q) Hva skal dere i dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg