spørsmålsrunde!!

Heisann folkens!

Tusen takk for noen tips i går, skal prøve å få gjort noe som det. I dag har jeg bare slappet av hjemme og på stranda, og nå venter jeg veeldig på at tacoen skal stå klar på bordet, hehe. Men over til noe annet..

Det er skikkelig lenge siden jeg har arrangert en spørsmålsrunde her på bloggen! Det er vel et og et halvt år siden eller noe sånt, og ting har jo endret seg siden det. Jeg har sikkert fått flere nye lesere, og dere har sikkert noen spørsmål dere lurer på. Jeg blir kjempeglad om dere legger igjen en kommentar med noen spørsmål, så skal jeg faktisk prøve å få svart på video om ikke så altfor lenge! 

(Q) Hva lurer dere på?

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR MED SPØRSMÅL DA!
M a t h i l d e

 

15 kommentarer
    1. Hvilket håndball-lag går du på?
      Hvilken plass spiller du på?
      Kan du ha video hvor du viser rommet ditt?
      Skal du noe mer i sommer?
      Kan du svare på video?:-)
      Hilsen meg.

    2. Favoritt farge?
      Beste opplevelse?
      Forbilde?
      Bestevenner?
      Hva vil du bli når du blir eldre?
      Har du søsken?
      Tre negative og tre positive ting om deg selv?
      Digger bloggen din og deg ❤️❤️❤️

    3. Hva tenker du om fremtiden, hva du vil bli osv…? Noen planer?
      Har du gjort ting du angrer på angående venner, som du har vært gode venner med og sånn…?
      Tror du på karma?
      Ser du på deg selv som en god person?
      Hva er en av de beste opplevelsene du har hatt…?

    4. 3 beste spillere på Nesjar j99?
      3 peneste 99’ere?
      3 beste spillere på Nesjar j01?
      3 peneste 01’ere?

    5. Kan du lage en video der du viser rommet ditt å broren (tror det er Mikael han heter..) har lyst til å se forskjell på stilen deres..
      Hvem er den kjekkeste fotballspilleren du vet om?
      Har du har kjærest? Eller har hatt?
      Når har du bursdag?
      Favoritt farge?
      Kan du lage video av svarene☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg