selskapsfin

Heei!

Dette blir et innlegg sånn litt på farta, fordi jeg holder på å ordne meg til mamma sitt bursdagsselskap som skal være om en halv time. Akkurat nå er Mikael på badet, og jeg sitter fortsatt med hår som ikke enda er rettet. Meen, jeg stresser ikke. Jeg tar det ganske rolig, for det skal nok gå bra med tiden, hehe, også roer det jo litt at jeg kjenner alle som kommer. Vel vel, vi får snakkes i kveld eller i morgen eller noe sånt, hadee 🙂

 wiii

(Q) Skal dere i selskap i dag?
Forresten HUSK å stille enda flere spørsmål til spørsmålsrunden HER!!
~Mathilde~ 

1 kommentar
    1. Hadde satt utrolig stor pris på om du kunne ha tatt en titt på min nyeste videoeblogg, smoothie challenge, og kommentert hva du syntes om den! 🙂
      Beklager om du tar dette for spam, er bare veldig nysgjerrig:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg