weekdays

God fredag, dere!

I dag har vært preget av en grytidlig gårsdag. Jeg var med ut på opptak til dramaserien jeg jobber med, og måtte opp 05.30 for å rekke en tidlig dag på sett. Det var veldig gøy, men jeg er en anelse zombie i dag, hehe. Godt det er helg, si! Jeg reiser en tur hjem til Larvik i dag, og er så heldig at jeg og broren min blir hentet her i Oslo av stefaren vår. Jeg har ikke vært i hjembyen på en stund nå, så det skal bli hyggelig å se igjen litt familie, kjøre bil igjen (det jeg savner desidert mest med storbyen!!) og bare få litt mer sosialt påfyll enn jeg får hjemme i leiligheten.. Det blir nok utrolig koselig! Ellers har det ikke skjedd så mye denne uka. Jeg har heller puttet sammen en liten oppdatering i form av bilder under – november, kort og godt. Håper dere har en fin start på helgen!

(Q) Hva er deres planer for helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg