Vlog fra Islandturen

Hei på dere!
Det er jo en liten evighet siden jeg var på tur til Island med stefaren min, eller det er i alle fall noen måneder siden. Men jeg hadde helt glemt at jeg hadde med meg GoPro-kameraet mitt og filmet en del av turen også. Det fant jeg ut først for noen dager siden, og dermed satte jeg i gang med å redigere vlogen. Bedre sent enn aldri, stemmer det fortsatt i dette tilfellet?! Jeg håper uansett dere liker videoen (gjerne abonner på kanalen min også hvis dere skulle få lyst til det, hehe)!

(Q) Hva synes dere om videoen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg