vintersola

God lørdagsmorgen!

Denne uka har det skjedd noe hver eneste dag, så jeg har i alle fall kommet meg mye ut av leiligheten og opp fra nett-undervisningene. Det har kjentes veldig deilig, men også hektisk på en uvant måte.

De siste dagene, eller siden forrige helg, har lufta vært iskald og klar. Her i Oslo har det stort sett vært rundt 10-13 kuldegrader, og det er lenge siden jeg har opplevd så mange dager med intens kulde på rad. Det positive med det er at været er helt fantastisk fint. Sola har stått høyt på himmelen hver eneste dag, og hvis man finner seg en ledig flekk med sol, kan det nesten varme litt. Så jeg har gått mange deilige, forfriskende turer i bitende kulde, men det har vært så deilig også. Det gjør noe med hodet å bare kunne trekke inn den lufta, det har jeg merket! 

(Q) Hvordan er vinteren der dere bor?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg