vinterland

Heihei!

I dag våknet jeg endelig opp til et skikkelig tykt lag med snø utenfor. Omtrent alt vi hadde av snø i Larvik regnet bort de siste to dagene, og jeg ble oppriktig bekymret for at vi skulle miste enda en hvit jul… Det var derfor til min store lykke at det hadde snødd skikkelig i natt! Det snør enda, og har vel holdt på slik i mange, mange timer. Det eneste er at føret blir helt elendig, og det fikk jeg merke da jeg dro til byen tidligere i dag. Jeg og fineste Ida bestemte oss for å dra en tur på Nordbyen, kjøpesenteret her, for at hun kunne gjøre ferdig sine siste julegaver. Det var så utrolig hyggelig, og det begynner å bli en stund siden jeg så henne sist. Vi koste oss masse, og fikk kikket innom flere butikker! Nå er jeg vel hjemme, og venter på at vi snart skal pynte juletreet vårt. Pappa var ute i skogen i dag morges og hogget ned årets tre. Det er hele sjarmen med å bo på gård – her skal juletreet finnes, hogges og bringes med hjem fra skogen. En skikkelig fin tradisjon!

(Q) Har det kommet masse snø hos dere også?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg