vinterland og hjemmekos

Heihei!

I går kveld kom jeg hjem til Larvik, etter at mamma og Ben tok turen inn til storbyen for å hente meg. Vi tok oss en liten Oslo-dag hvor vi gikk ned fra St.Hanshaugen til sentrum, slik at jeg kunne vise de litt rundt i strøkene der vi bor. Da vi kom med til sentrum gikk vi til magiske Jul i Vinterland, slik at de kunne få se åssen det er der. Det er ikke noe sted som gir mer julestemning enn der… Vi kikket, gikk litt videre i Karl Johan og shoppet bittelitt, før vi måtte dra hjemover igjen. Siden jeg kom hit har jeg ikke gjort så mye annet enn å pakke ut  litt av sakene og vært med familien. De fleste er jo på jobb denne uken også, så jeg skal bare slappe av og nyte den tiden før alt av selskaper og slikt begynner!

(Q)  Skal dere hjem til jul?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg