vinterens beste strikkeprosjekt

Hei på dere!

Nå som januarkulda biter i, og det er skikkelig ruskete og surt utendørs, har jeg stadig oftere måttet kle meg i flere lag. Det blir liksom aldri varmt nok for en frysepinn som meg. Men jeg har sett en gammel slager som har gjort et comeback i det siste: halsen. Jeg husker det plagget med skrekkblandet fryd fra barndommen min, men denne gangen er det noe helt annet! Jeg har funnet en vanvittig enkel, rask og superfin strikkeoppskrift på en hals. Den passer perfekt undervinterjakka eller som et tilbehør til en vanlig genser. Jeg bruker den både inne og ute, faktisk… Oppskriften finner dere HER og den tok meg to ivrige kvelder før jeg var ferdig – ikke noe veldig avanserte greier, altså! Jeg er allerede i gang med nummer to, og jeg er så fornøyd med både varmen den gir og hvor fin den ser ut på! Verdt et forsøk hvis du akkurat har begynt å strikke, eller har holdt på i årevis ♥

(Q) Hva synes dere om strikkahalsen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg