Vinterdrøm utenfor

Hei, og god mandag!
Helgen gikk like fort som den kom, men det er deilig med litt hverdag igjen. Jeg har vært i en boble av vinter og en smått snikende julestemning med all den snøen som har kommet. Det er vel ingen hemmelighet, og heller intet sjokk, at jeg elsker jula høyere enn selve livet, og jeg har ventet på å kunne spille julesanger i en evighet nå. Men da snøen kom i helgen, var det eneste riktige å sette på julespillelista mi, haha. Med snøen kommer liksom all den gode stemningen, og jeg må bare nyte det før den begynner å irritere meg… I går var jeg i bursdag på stefaren min sin side av familien. De bor i Lillestrøm, så da ble jeg hentet i Oslo og kjørte sammen med familien. Det var hyggelig, og det er alltid stas å se igjen familien når det tross alt går en stund mellom hver gang! Jeg håper dere får en fin start på uka!

(Q) Hva skal dere gjøre denne uka?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Snøen er ikke helt kommet her enda, men begynner å føle på stemning selv. Men kommer til å vente litt til før jeg spiller av julesanger 🙈
      Fin farge på neglene! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg