vintage prada

God mandag!
Jeg har brukt helgen til å være med venner, gå turer i strøket og å være på konsert. Det er sånn sett utenfra. Resten av tiden har jeg ligget i senga eller sittet foran pc-skjermen med en film eller serie, fordi jeg ikke har orket stort annet. Formen min er enda ikke særlig god, systemet er relativt tett og kroppen gjør vondt. Men sånt tar litt tid før det løsner ordentlig… Likevel har jeg fått meg opp og ut, for jeg har nektet å ligge inne i dét finværet som var i helgen! På søndag var jeg tur på Løkka og skulle sette meg ned på Birkelunden med en bok for å nyte sola, da jeg gikk forbi loppemarkedet som pleier å være på Birkelunden på søndager. Det er sjeldent jeg finner noe særlig der, men akkurat denne gangen fant jeg mitt beste loppemarkedfunn noensinne!

Fremst på et bord sto verdens fineste par med slangeskinnboots. Jeg har kikket etter slike i lange tider, men tenkte ikke jeg skulle finne de perfekte midt blant krystallglass og gamle LP-plater. Til min største glede var de til og med i min størrelse, og da jeg kikket under for å se størrelsen, så jeg at skoene var fra Prada. Ordentlig vintage Prada. Og jeg betalte omtrent ingenting for dem. Det er helt vilt, men jeg er i ekstase over de skoene! Bare sjekk hvor kule de er, dette var virkelig et lykkefunn!

(Q) Handler dere ofte på loppemarkeder?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg