vin- og søsterkveld

God lørdag!

Dagen så langt har vært treg, langsom og rolig. Jeg var ikke ute av senga før nærmere klokka tolv i dag. Ellers har jeg tenkt å ta det veldig med ro i dag, i alle fall frem til kvelden. Da kommer pappafamilien innover og vi skal spise ute sammen. Min ene stesøster, Thea, bor også i Oslo nå, og den andre stesøstra mi kom til byen i går for å få en Oslo-weekend. Så jeg møtte de to hjemme hos Thea, hvor de hadde rigget til med taco, vin og snacks. Det var en så etterlengtet jentekveld/søsterkveld – det er jo sjeldent vi får vært noe sammen uten at hele resten av familien også er med. Så vi hadde en skikkelig fin kveld, og koste oss i timevis før vi innså hvor mye klokka hadde blitt, og jeg måtte hive meg på en buss hjem. Sånt gjør godt når jeg ellers ikke er så mye utenfor mine egne vegger!

(Q) Hvordan var deres fredagskveld?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg