villmarkens (bortkomne) datter

Åh, ser ikke dette litt over gjennomsnittet idyllisk ut?

Da jeg var en tur hjemme i påskeferien, dro vi ut på en liten skogstur med pappafamilien. Jeg bor jo tross alt på en gård langt inne i skauen, og vi er omgitt av masse berg, skog og fjell. Pappa har brukt pandemien effektivt, og laget en skikkelig fin bålplass oppe på ett av fjellene bak gården, og hit dro vi på en god formiddagstur for å ha litt kvalitetstid sammen. Vi tente bål, grillet både pølser og pannekaker, skøyt med luftgevær, klatret i trær (noe av det gøyeste, mest barnlige jeg vet om!) og koste oss skikkelig. Det var en ordentlig fin slutt på påskeferien hjemme for min del, og jeg er altfor dårlig til å være nok ute i skog og mark. Jeg gleder meg allerede til neste gang dette skal gjentas!

(Q) Har dere vært på noen fine turer i påskeferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg