Villa Stenersen

God formiddag!

I dag har jeg en helt rolig onsdag foran meg. Jeg har vært så mye på farten denne uka allerede, at jeg kjenner at en dag kun satt av til lesing og en gåtur er mer enn innafor nå. I går var jeg med på noe veldig, veldig spennende. Villa Sult, som er en institusjon jeg har hatt mye med å gjøre, har et samarbeidsprosjekt med Nasjonalmuseet hvor man skal oppleve og møte kunst på en meningsfull måte. Litt sånn kunstterapi-aktig, og vi er en gruppe på åtte stykker – hvor jeg var heldig nok til å få være med. Vi skal møtes annenhver uke for å jobbe videre med kunst og kunstformidling, og det er noe jeg ser skikkelig frem til. I går var vi på fantastiske Villa Stenersen på Vinderen, hvor vi blant annet fikk utfoldet oss selv. Det var så spennende å male ut ifra assosiasjoner og følelser, så jeg er veldig positivt overrasket etter første samling! 

(Q) Har dere vært med på noe lignende før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg