verdens beste bananbrød

Herlighet, hvis ikke dette gir vann i munnen, så vet ikke jeg altså!

Sist jeg var hjemme hos mamma, bestemte vi oss for ha en koselig bakesøndag. Hun hadde gitt meg kokeboken til min tidligere favorittblogger, Emilie Nereng, og begge to var skikkelig i humør for å teste ut noe derfra. Det ble til at vi rasket sammen ingrediensene til et bananbrød, og det var virkelig en slager! Herlighet, så deilig det ble, og det tok mildt sagt kort tid før hele brødet var borte. Det er jo like mye dessert som det er frokost! Det var overraskende enkelt å lage, og jeg kan garantere at jeg kommer til å lage det igjen snart. Så godt, lettvint, skikkelig sunt og en hit for alle i huset! 

(Q) Har dere laget bananbrød før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg