Vault Collection

Hei!
Som jeg har nevnt noen ganger nå, kom jo broren min hjem fra USA etter et utvekslingsår der borte. Før han reiste hjem, var han så utrolig snill og kjøpte med seg et par sminkeprodukter for meg. Han fikk kjøpt to Tarte Shape Tape-concealere, som jeg sverger til og var tom for. Så fikk han også med seg fire helt nydelige øyeskyggepaletter fra Morphe x Jaclyn Hill. De fire palettene er samlet i en kolleksjon: Vault Collection, og er fire paletter med helt ulike fargetoner. Jeg har ønsket meg disse siden Jaclyn selv lanserte de, og jeg er så glad for å endelig ha de! For en sminkeidiot som meg er dette himmelen, og jeg er helt forelsket. I øyeskygge. Jeg vet. Men bare se hvor utrolig vakre de er, jeg har nærmest overtenning!

(Q) Hva synes dere om palettene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg