vaske ut jula

God søndag!
Dessverre er ikke formen min noe bedre i dag. Det var nok litt overvurdert av meg å tro at jeg kunne gå tur ute i nærmere tre timer uten at det ville påvirke formen. Kvelden i går ble heldigvis rolig, og jeg så på Idrettsgallaen med jentene. Jeg har så mye kjærlighet for Marit Bjørgen, og jeg ble helt rørt av hvordan hun ble hyllet i går!
I dag har vi hatt en skikkelig vaske-og ryddedag her i leiligheten. Jula har blitt vasket ut og ryddet opp på loftet, og det lukter grønnsåpe i alle rom. Jeg elsker når alt er nyvasket og på stell rundt meg. Nå kan uka bare komme, jeg starter på studiet igjen i morgen, og er faktisk litt spent etter en hel måneds ferie..

(Q) Har dere ryddet ut jula enda?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg