vårtegn

God torsdag! 
Jeg sitter med nesa gravd godt ned i pensumbøker og OneNote. Det er mye stoff som skal leses gjennom, og jeg er ikke like god til å luke vekk hva som er viktig og hva som er mindre viktig. Så dagene går stort sett til dette – å lese om medierett og journalistikk i alle mulige former. Men sart er det over, og det skal bli godt. 

Forrige uke var jeg så heldig at jeg fikk disse tulipanene av ei god venninne. De er så vakre, og jeg synes spesielt disse var så fine i lyse vårfarger. Det er sånne småting som gjør meg glad! Tulipaner er et skikkelig vårtegn for meg, og de gjør seg godt på kjøkkenbordet. Været ute i dag ser så deilig ut, og jeg merker bare solen som skinner utenfor. Det er nesten skam å bli sittende inne med bøker i hele dag. Jeg tror faktisk jeg må ut en tur og gå i det fine været snart! Vi snakkes 🙂

(Q) Hva er deres favorittblomster nå på våren?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg