vaplelykke

Hei!
Jeg har nå kommet meg tilbake til Oslo, og har brukt den fine dagen i dag til å gå en tur langs Akerselva, opp til Nydalen. Det var skikkelig godt å komme seg litt ut! Men over til noe helt annet, pappa og stemoren min bestemte seg for en god stund siden, at de ville få valper på den ene hunden vår. Hun er jakthund, og har gjort det utrolig bra på utstillinger og slikt, så da tenkte pappa at det ville være passende med et kull også. I midten av februar ble det født åtte nydelige små basset-valper hjemme, og jeg har ikke fått besøkt dem før nå. De er såpass mange uker at de er lekne, men elsker kos. De er noe av det nydeligste jeg har sett på lenge, og jeg klarte såvidt å dra vekk derfra. Jeg tror jeg satt og koste med dem i et par timer. Det er lite som er så skjønt som hundevalper, og særlig denne rasen – synes jeg da. Bare se på de nydelige ansiktene, jeg er helt forelsket..!

(Q) Har dere hatt hundevalper før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg