utendørskafé

Hei, og god søndag!

Denne helga har vært skikkelig rolig og veldig deilig. Jeg har vært alene i leiligheten, men fra og med i morgen kommer begge jentene innover til Oslo, og vi blir fulltallige i husstanden igjen. Dette var den siste feriehelga jeg hadde før studiestart, for torsdag starter jeg på’n igjen. Fredagen tilbrakte jeg med min fineste Maren. Vi måtte ordne noe nede i sentrum, og gikk en koselig tur sammen, før vi satt oss ute i sola, på en deilig kafé på Bislett, og drakk iskaffe og skravlet i noen timer. Det var etterlengtet, en virkelig fin måte å starte helgen på. Gårsdagen, derimot, var ganske tom for innhold. Jeg gikk en lang tur, krysset et par bydeler i Oslo, kikket i et par butikker og slappet av i sofaen foran TV-en på kvelden. Denne dagen blir nok noenlunde lik, hehe. Men det er bare fint, jeg liker godt dager med ro og uten mye innhold. Ha en fin søndag!

(Q) Hva har dere gjort i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg