utendørs på kafé

Endelig er det mars, det er vår. Det har stort sett vekslet mellom sol og overskyet de siste dagene, men bare det at sola titter frem innimellom gjør meg så glad. Ettersom jeg har blitt eldre, tror jeg faktisk at våren har blitt favoritt-årstiden min. Tror jeg.
I går var jeg ute og gikk en tur, bare for å ta innover vårfølelsen enda litt mer. Jeg hadde med meg en bok, og satt meg ned på en veldig hyggelig kafé på Frogner. Jeg drakk en cappuchino ute i finværet mens jeg leste. Det er jo rene idyllen. Bare det å kunne sitte ute på kafé uten å fryse ihjel er jo helt fantastisk! Det var så deilig… Jeg var også en liten tur innom en Søstrene Grene-butikk, og endre opp med enda en notatbok og to par glittersokker – de to eneste tingene jeg aldri får nok av her i livet, haha!

(Q) Har dere tatt noen kaffekopper utendørs enda?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg