ute på by’n

Hei!

I går var jeg faktisk ute på byen med gode venner, og det var skikkelig gøy. Det er så lenge siden jeg har vært ute på byen, og nå kommer jeg jo endelig inn på de fleste utestedene her i Oslo. Erika, en av mine beste venner fra studiet, men som droppet ut og flyttet tilbake til Trondheim, er i hovedstaden i helgen. Det var en selvfølge å treffes, og det var så utrolig godt å se henne igjen! Vi var på Dattera til Hagen på Grønland, og dro hjem til Maria etter det. Jeg sov over hos henne, og vi hadde en skikkelig fin og rolig lørdagsmorgen. Det siste døgnet har med andre ord vært ekstremt bra! 

(Q) Har dere gjort noe hyggelig denne helga?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg