ute i gatene

April og mai er månedene for blomstring i byen. Trærne får farger, gatene blir grønnere, og alt ser litt koseligere ut. Jeg elsker å bare gå rundt i de mindre gatene og sidegatene for å se noe annet enn motorvei og biler. Min nye hobby har blitt å utforske nye gater i Oslo, og jeg prøver å gå rundt i strøk jeg ellers ikke har sett så mye til. Det er så mye fint som jeg ellers aldri ville ha oppdaget! Det er et lite tips i disse tider, særlig hvis man ikke vil trave rundt der det er masse mennesker – finn nye steder, gater, strøk og utforsk dem! Mitt lille fredagstips!

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg