undervurdert frisk luft

God torsdag!

I dag har jeg brukt en del tid på å lese meg opp på forelesninger som hører til faget vårt på studiet. Det er ikke superartig, men jeg føler meg i det minste litt produktiv, og det er jo topp! Jeg skal likevel ikke legge skjul på at det er mye tid alene og innendørs om dagen, og det er ikke like lett å gjøre noe med bestandig… Jeg har heldigvis muligheten til å gå ut på turer i den gode vårlufta. Og det prøver jeg å utnytte til det fulleste. Med unntak av noen få dager, har jeg stort sett vært ute og gått turer hver dag. Hodet mitt har fått kjørt seg litt denne perioden, og jeg har virkelig trengt den friske lufta for å komme meg litt på overskudd. Man skal søren meg ikke undervurdere viktigheten av frisk luft, særlig når været er så fint som det er om dagen. Det er en ganske annen versjon av meg selv som kommer inn døra etter å ha vært ute i et par timer, enn den versjonen som gikk ut. Det er en veldig viktig ting for meg om dagen!

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg