tur med et ekte menneske

Allerede halvveis i uka – eller i skoleuka. Jeg har tilbrakt mesteparten av de siste dagene ute, det har jo vært så deilig i sola disse dagene. I dag har jeg ligget langflat på Voldsløkka med en bok og solet meg, det var skikkelig godt for sjela.

Her om dagen møtte jeg Martine, som jeg ikke har sett på evigheter, ettersom hun har vært hjemme i byen sin. Vi hadde avtalt å treffes for å gå en tur og ta en kaffe sammen. Det var så etterlengtet og så utrolig hyggelig! Vi ruslet først langs Akerselva, og turet videre på en kafé hvor vi satt oss ned med scones og kaffe. Endelig et ekte, fysisk menneske å kunne snakke med, haha! Jeg har savnet å kunne gå turer med venner og snakke om all verdens små og store ting. Det gjør i alle fall meg veldig godt!

(Q) Har dere vært mye alene i denne tiden?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. I like the helpful info you provide in your articles.
      I will bookmark your weblog and check again here
      regularly. I am quite sure I will learn many new stuff right
      here! Good luck for the next!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg