tur i solnedgangen

God torsdag!

Jeg har ikke akkurat vært god på å oppdatere den siste måneden, men det skyldes bare en veldig lite interessant hverdag. Jeg gjør lite som skiller dagene fra hverandre, men når jeg først har andre ting på agendaen, er det til stor glede. Sånn som her om dagen, da jeg møtte stesøstera mi ute på St. Hanshaugen og vi gikk en skikkelig deilig tur ute i iskulda mens sola gikk ned foran oss. Det var så etterlengtet og så koselig å møtes sånn. Får håpe vi gjentar suksessen snart, hehe. Bare se her, hvis ikke dette er vintersolnedgangs-idyll, så vet ikke jeg..!

(Q) Hva består dagene deres av for tiden?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg