tre uker inn i ferien

Hei, dere!

Nå har jeg nok en gang skiftet miljø, og sitter hjemme på gården i Larvik. Jeg har allerede reist mellom Oslo og Larvik et par ganger i sommer, men det er jo akkurat det som er så deilig når jeg har fri og kan gjøre hva jeg vil. Jeg nyter litt sommer i begge byene. Jeg kom hit i går kveld, og har allerede i dag rukket å være innom Østlands-Posten, der jeg skal jobbe i sommer. Det blir veldig spennende, særlig når jeg ikke har vært der på to år! Jeg skal jobbe fast tre uker i juli, og jeg gleder meg masse til å starte. I tillegg har jeg fått en sak i morgen, så da får jeg en liten forsmak på jobbingen. Ellers føler jeg at jeg har hatt ferie en god stund allerede, det er faktisk tre uker siden jeg leverte eksamenen min. Så jeg har jo egentlig rukket en del sommerferie på de tre ukene også!

..En liten recap fra de siste dagene..

(Q) Hva har dere gjort så langt i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg