trær i full blomst

Jeg elsker å gå turer, elsker å trekke inn våren gjennom dype åndedrag. Herlighet, så vakkert det er. Rosa trær, grønt overalt, de vakreste blomstene som vokser både høyt og lavt. Jeg blir så lett, livlig, lystig – av kun noen blomster og solskinn! Syrinene vokser på trærne utenfor i gata vår, og jeg tar meg selv i å kikke ut av soveromsvinduet mitt hvert femte minutt. Det er så deilig, så utrolig godt å kjenne at alt kommer til liv. Jeg har blitt et vårmenneske, det er den fineste årstiden av alle.♥

(Q) Hva er deres favoritting med våren?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg