to nye familiemedlemmer

God mandag!

Jeg fikk brått en litt mer hektisk helg enn planlagt. Jeg så for meg sofaen, godteri og filmer, men lørdag kveld sendte stefar meg en melding og lurte på om han skulle hente meg, bare for å ha søndagen i Larvik. Jeg var litt skeptisk til å kun reise hjem for ett døgn, men jeg ble ganske heftig lokket av to nye skjønnheter. Vi har nemlig fått kaniner i hus igjen!!
Jeg har vokst opp med kaniner, og vi hadde en liten, nydelig kanin hos mamma frem til for noen år siden. Men nå har lillesøstera mi ønsket seg kjæledyr så lenge, at plutselig hadde de skaffet to nye! Jeg elsker de dyrene selv, og ble såå glad da jeg fikk vite det. Så jeg reiste hjem for å kose med Mummi og Sniff, som de heter – hvor søtt er ikke det?! 

(Q) Har dere hatt kaniner før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg