tilbake til realiteten

Hei!
Det er ikke mye som har endret seg siden sist, og jeg er fremdeles litt demotivert til lange dager med forelesninger. Men jeg begynner å få en idé til hva jeg kan gjøre ut av bachelor-oppgaven, og det er et godt tegn! Så lenge jeg bare klarer å holde øynene åpne i timen, hehe. Neida, men jeg har hatt skikkelige problemer med å snu døgnrytmen etter jula. Og det merkes når jeg må grytidlig opp hver morgen, og dagene er lange. Jeg er sikkert ikke den eneste som føler på dette!

I går var jeg på en førpremiere av «Hva feiler det deg?» for medisinstudenter. Det var et morsomt arrangement, hvor studentene hadde laget sin egen live-versjon av showet, og vi viste frem første episoden. Det var herlig å møte igjen folka jeg jobbet med i NRK, og vi skal fortsette suksessen i dag. For i kveld er nemlig den store finalen, premiere på sesong fem av programmet! Jeg skal på premierefest på NRK med både kolleger og deltakere i programmet. Det gleder jeg meg helt vanvittig masse til!

(Q) Har dere noen morsomme planer for uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg