tilbake i byen

Hei!
Nå sitter jeg i leiligheten min i Oslo, og har reist hit for noen dager. Rettere sagt, jeg kom hit for to dager siden, men jeg har hatt litt annet å gjøre. Jeg har liksom ikke roen til å være hjemme i Larvik for hele sommerferien, så jeg reiser litt frem og tilbake. Denne gangen blir jeg nok bare til helgen er over, for mamma har bursdag på søndag, og enten reiser jeg hjem på dagen hennes, eller til feiring dagen etter… Det er merkelig med det, men jeg trives veldig godt alene som dette, når jeg bare kan gjøre akkurat hva jeg vil og styre dagene mine helt selv. Jeg gjør jo det stort sett til vanlig også, men det å ha fri fra alt annet gjør det så mye bedre, hehe. Jeg har bakt litt diverse, jeg har sett på filmer og serier, jeg har handlet litt og gått turer rundt om i byen. Akkurat de tingene jeg elsker! Nå skal jeg prøve å finne enda en film å se på, eller finne på noe annet koselig. Vi snakkes!

(Q) Hvordan er ferien deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg