tiende juli på høygir

Hei, og god formiddag!

I går reiste jeg fra Oslo, etter fem superkorte dager der. Men det var deilig å bare få et lite miljøskifte… Mamma kom og hentet meg tidlig på dagen, og vi kjørte hjemover til Larvik med en del ting jeg skulle rekke på agendaen. Først måtte jeg innom legekontoret for noen blodprøver (jeg har tidenes blåmerke og er stiv som bare det i armen i dag :(( ), og derfra reiste jeg rett videre til kontorene til jobben hvor jeg fikk en liten brief om en jobb jeg skulle gjøre senere på kvelden.

Da jeg endelig kom hjem hadde jeg en liten time på meg til å spise fredagstacoen med familien før jeg kjørte til en kunstutstilling på kulturhuset her i byen. Ei veldig god venninne av meg stiller ut der, og det var så stas å få møte henne igjen og se det hun jobber med. Så stolt! Og til slutt reiste jeg til golfbanen i Larvik hvor årets veldig annerledes Stavernfestivalen ble arrangert. Festivalen skulle egentlig vært denne helgen, og det er så trist å ikke skulle dra på den i år… Men jeg fikk med meg den alternative versjonen, takket være jobben, og det var helt utrolig kult! Mer om det i et eget innlegg. Ha en fin lørdag, dere 🙂

(Q) Hvordan har deres start på helgen vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg