tiende dag i desember

God torsdag, dere!

Nå sitter jeg i mørket på rommet mitt med masse små ledlys og telys rundt meg. Skikkelig koselig, men jeg føler helt ærlig at klokken er nærmere ni på kvelden enn halv fem, hehe. De siste dagene har jeg vært litt rundt omkring og hatt litt fri. Jeg har fått handlet ferdig alle julegavene, jeg har gått lange, deilige turer og jeg har sittet inne og drukket gløgg for alle penga. Jeg reiser jo faktisk snart hjem til Larvik for jula, og har innsett at jeg bare må nyte det jeg kan av desember i Oslo – selv om det er skikkelig kjipt vær og lite som tyder på vinter i gatene. Ja ja, jeg får i alle fall julestemning av alt jeg driver med disse desemberdagene!

(Q) Hva gjør dere i adventstiden?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg