tidlig høst?

Hei, dere!

I dag våknet jeg opp til en skikkelig regnskur utenfor vinduet mitt. Det kom som en voldsom kontrast til gårsdagen og mandagen som har vært så fine og varme. Dette minnet mer om høsten – lave temperaturer, regnjakke og paraply. Jeg måtte uansett ut en tur for å ordne noe i dag formiddag, så jeg måtte bare kle meg godt og trosse regnet. Det virker som det skal holde på i hele dag, men det er greit. Nå har jeg en god unnskyldning til å holde på inne i leiligheten; se på serier med stearinlys på bordet, rydde litt rundt her og bare kose meg innendørs. Men med tanke på hvor kald og våt juli var, håper jeg virkelig været snur snart igjen, for jeg kjenner meg ikke helt ferdig med sommeren enda.. Enn så lenge får jeg bare være sterk i serie-gamet, hehe!

Igjen er det flinkeste Marianne som har tatt bildene, de minner i alle fall om bedre sommerdager!

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg