the christmas dress

Det har liksom blitt en tradisjon, dette også – å vie en egen post til årets julekjole..
Jeg føler kanskje at julaften er den dagen i løpet av året hvor jeg skal pynte meg mest. Det skal være den fineste kjolen og den beste sminken. Men jeg er jo ekstremt forfengelig, så jeg elsker å holde på med sminka i lange tider på julaften, hehe. 
I år, som de aller fleste årene, har jeg vært utrolig fornøyd med julekjolen min. Jeg var så heldig at jeg fant den på salg tidlig i vår en gang, men har liksom ikke hatt en riktig anledning til å bruke den før nå. Den er fra Pia Tjelta og er en drøm av en kjole! Glitter innvevd i stoffet, nydelige sømmer og snitt som blir så fine på. Jeg elsker den virkelig, og må huske på å bruke den oftere.

(Q) Hva synes dere om julekjolen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg