tettpakket snø og tente lys

Hei, dere!
Nå sitter jeg i mørket med stearinlys og duftlys rundt meg på alle kanter, hehe. Dere vet hvor håpløs jeg er når det kommer til lys på denne tiden av året. Forbruket mitt er i grenseland til skadelig. Da jeg sto opp i dag falt det skikkelig store snøfiller utenfor. Jeg får liksom litt kick hver gang det snør, det er en sånn barnslig lykke, haha. Og det snødde ikke rent lite heller, det var så tettpakket at man var klissvåt etter fem minutter ute. Men det er innmari koselig, da…

Gårsdagen var så koselig, og jeg var virkelig glad langt inn i sjela da jeg gikk for å legge meg. Det ble ganske sent, men jeg tror denne bursdagen overgikk alle andre jeg har hatt! Jeg er så heldig.
Heldigvis kunne jeg sove litt lenger i dag tidlig, siden vi ikke skulle møte opp på skolen før klokka elleve. I dag hadde vi vårt første arbeidskrav, som var en muntlig fremføring i grupper på to. Jeg har jobbet ganske bra med den hele veien, så jeg var godt forberedt. Det er lite jeg hater mer enn å ikke ha forberedt meg nok til slike ting. Fremføringen gikk skikkelig bra, og partneren min og jeg fikk bestått. Så deilig å ha den overstått! 

(Q) Hvordan har deres uke vært så langt?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg