teltet i stua

Hei, og god søndag!

Det er vel ingen hemmelighet at det blir en del hjemmetid og innetid om dagen. Og man slipper etter hvert opp for ting å finne på. Jeg ser på serier, så klart, men det er ikke så gøy å sitte rett opp og ned og stirre inn i en skjerm hele dagen. Men så, her om dagen fikk jeg en helt utrolig artig idé! Jeg har ei lillesøster på fem år, og hun har et lit, rosa telt som hun elsker å leke i. Jeg lånte litt av den barnslige gleden hennes, og lagde meg mitt egne telt i min egen stue. Og jeg ble umiddelbart sendt tilbake til barndommen min, hvor man la tepper over stoler og kastet inn noen puter. Men denne gangen gjorde jeg det enda koseligere – jeg tok med noen lyslenker, litt finere puter og ei litta vinflaske. Jeg har kost meg så masse i det lille teltet mitt, og jeg har ingen planer om å ta et ned med det første! Det anbefales i disse tider!

(Q) Har dere prøvd å lage deres eget stue-telt?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg