teller ned sekunder til ferie

Hei fra et skikkelig eksamenshode.
Jeg har sittet helt i min egen verden både i går og i dag, for vi fikk eksamensoppgaven vår i går. Den er ganske grei, men likevel ikke gjort unna i en fei (hei, det rimte). Jeg kom heldigvis ordentlig godt i gang, og gjorde vel egentlig mesteparten av oppgaven i går. Denne dagen har jeg brukt til å ferdigstille den og se over et par hundre ganger. Men jeg sjanser likevel ikke på å levere før i morgen, jeg kan ikke være så kjepphøy at jeg leverer to dager før fristen går ut. Selv om det hadde vært litt deilig. Uansett, jeg skal ikke klage så innmari mye mer, for jeg har tross alt vært flink og gjort nesten en hel eksamen på en/to dager. Nå er det snart ferie, altså veldig snart, og det skal bli så fantastisk at jeg ikke en gang kan finne ord for det (og jeg har brukt de siste dagene på å finne ord for ting liksom). Okei, nok fra meg. Tilbake til eksamen – snakkes!

(Q) Er det flere som sitter midt i eksamensbobla nå? heheh
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg