tatovering, konsert og hjemtur

Hei, og god fredag!
Jeg sitter i stua hos mamma hjemme i Larvik, og skal som sagt ta helgen her. Hele gårsdagen var ganske hektisk, men jeg toget til Larvik i går ettermiddag, og måtte bare skifte før jeg reiste rett videre på konsert. Jeg skulle til Skien for å se Unni Wilhelmsen (nok en gang ja, to på én uke) turnere med en jazzbasist. Det var så bra, og jeg hadde ikke sett denne turneen tidligere, så det var en skikkelig fin opplevelse!
Tidligere i går hadde jeg også time til tatovering hos flinkeste Frank Holm på Attitude tattoo-studio. Jeg hadde ventet på denne i over halvannen måned, og i går var det endelig tid for å tatoveres – av han. Frank er så utrolig dyktig, og vi fikk en skikkelig bra tone også. Tatoveringen jeg tok er så langt den største og mest fyldige jeg har tatt, men jeg har ventet så lenge på å ta denne, og jeg er så ekstremt fornøyd. Jeg skal vise dere enda finere bilder når den har ‘roet’ seg litt, og når den gror bedre. Men enn så lenge får det holde med litt teasere. Det er verdens fineste grammofon med en solsikke i. Jeg elsker den!

(Q) Har dere noen tatoveringer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg