Sykehussjekk og operasjon

Hei!

Jeg har hatt mye å gjøre siden sist jeg var innom her. Søndagen ble plutselig veldig spontan da jeg var ute på en deilig gåtur og mamma ringte meg for å spørre om jeg ville være med på en Sverigetur. Jeg hadde etterlyst det en god stund, men det har ikke passet særlig godt tidligere. Så jeg løp nærmest hjem igjen, ordnet meg bittelitt og ble plukket opp halvannen time senere av stefaren min, før vi kjørte avgårde til Svenskegrensa. Det var helt gull å få handlet inn litt nødvendigheter igjen, så nå er både godteri- og Pepsi Max-lageret fylt opp!

Over til noe litt mer dramatisk. Eller kanskje ikke dramatisk, men litt kjipt. Jeg var på sykehuset i Sandvika i går. I flere år har jeg slitt med beina mine, og føttene mine har så mange problemer at jeg knapt klarer å gå langt. Hvert fall ikke hvis det skal gå problemfritt. Det har ført til at jeg har belastet føttene og beina mine helt feil, og nå også pådratt meg betennelser her og der. Ikke spesielt kult… Jeg har sjekket meg flere ganger, men det var ikke før nå i høst at jeg ble henvist videre til Ullevål, som deretter henviste meg til en Ortopediklinikk i Bærum. Der var jeg i går for å endelig få vite hva jeg kan gjøre for å forbedre hele situasjonen. Og siden det har pågått så lenge, har føttene mine blitt ganske så tøft belastet, og det beste legen kunne se for seg, var operasjon. Det kan bli ganske heftig, for de må operere i selve beinet, og “sage” det til for at det skal kunne plassere seg bedre i foten min. Det er enda en stund til jeg får operasjonstime, men sannsynligvis skjer det på nyåret. Herlighet, det høres så rart ut. Jeg har jo aldri operert noe før. Men det er en første gang for alt, hehe. Det er jo helt supert at det blir gjort noe ordentlig effektivt for å bedre beina mine, men jeg er ganske nervevrak akkurat nå. Gleder meg til å få det overstått, men selve operasjonen er jeg relativt nervøs og redd for. Men men, det skal nok gå fint! Håper deres onsdag er hakket bedre enn hu som nettopp har fått denne beskjeden sin, hehe 🙂

Denne perla er satt opp i Karl Johan igjen, endelig!!

(Q) Har dere operert noe noengang?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg