Sverigeinnkjøp

Hei!

Som nevnt i forrige innlegg, var jeg jo i Sverige i hele går. Det er så deilig å få litt påfyll av ting man trenger, eller bare teste litt nytt. Det ble ikke så mye shopping annet enn på godteri- og matbutikken, men jeg tenkte likevel jeg kunne vise dere hva jeg fikk med meg hjem fra Sverige i et eget innlegg, så here we go! Jeg innser nå at jeg glemte å ta bilder av skyllemiddel som jeg handlet på Rusta, og noen skikkelig typiske Sverige-cidere som jeg handlet på matbutikken, men det regner jeg med at går bra. Jeg har handlet såpass mye annet..! Så brusen og godteriet er fra godtebutikken, proteinbarene og karamellsausen er fra Bodypower, og resten er vel fra matbutikken – sånn omtrent i alle fall!


Pepsi Max, vanlig og lime – Monster zero hvit – Capri Sonne
Bodylab salt karamellsaus – Barebells proteinbarer
Akasiehonning – Sukrin gold – Hvit sjokoladeknapper – Iskaffe – Mandelsmør – Kaffesyrup, vanilje – Betakaroten
Snapple mango – Arizona tea strawberry and kiwi – Lohilo proteiniskrem – Babybel ost – Goudaost
FUN light saft, strawberry og lemonade – Mangojuice – Iste med fersken
Mandelmelk – Oatly ikaffe havremelk, Vanilje-soyamelk – Sjokolade-soyamelk (okei, handlet flere av disse, men det var en disse fire typene hehe)
Godteri (så klart, hvorfor ellers dra til Sverige?!) – Naturgodis – Läkerol

(Q) Hva synes dere om innkjøpene?
(Q) Hva er deres must-haves fra Sverige?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg