Sverige og opphamstring

Heihei!

I dag dro jeg veldig tidlig avgårde til Oslo S, for derfra skulle jeg ta toget til Moss. Dessverre for meg var det buss for tog, og jeg måtte finne meg i å sitte på buss i nærmere en time. I Moss skulle jeg bli hentet av mamma, stefaren min og lillesøster, fordi vi ganske spontant bestemte oss for å ta en tur til Sverige. Jeg fikk en telefon på torsdag kveld, og da spurte mamma om jeg ville være med på ei litta harryhandel i dag. Som fattig student kunne jeg ikke unngå den sjansen, så jeg ble gladelig med! Vi har vært på tur i stort sett hele dag, og jeg kom hjem for ikke så veldig lenge siden. Men nå har jeg fått fylt opp med godteri, brus, mat og alt annet nødvendig. Det er ingenting som slår følelsen av å komme hjem med tre brett Pepsi Max, altså, det er ren lykke. Nå skal jeg kose meg masse fremover, haha!

(Q) Hvordan har deres lørdag vært?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg