sushidate ved havet

God helg, dere!

Jeg har hatt min aller første dag tilbake på jobb for Østlands-Posten i dag, og jeg har hatt det så gøy! Jeg har møtt en stor familie på en gård langt inn i kommunen, og fått masse gode tips til hvordan feriere best mulig hjemme. Det var så deilig å være tilbake igjen, skrive, ta bilder, sitte i redaksjonen… Nå er jeg hjemme igjen, og skal nyte litt tid i sola mens det fremdeles er varmt ute. 

I går klarte vi endelig å samle firkløveren igjen. Maren, Helene og jeg var hos Marie på en etterlengtet jentekveld! Vi reiste til byen for å bestille sushi, og den tok vi med oss til en skikkelig fin odde her i Brunlanes. Det var helt nydelig å sitte med havutsikten og spise sushi, jeg krysset fingrene for flere sånne kvelder. Etter vi hadde spist opp og vært ute en stund, reiste vi tilbake til Marie for å sette oss på terrassen hennes med brus og snacks. Akkurat som vi gjorde før vi flyttet – så herlig!

(Q) Hvordan har deres start på ferien vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg