sunsets in the middle of nothing

De fineste solnedgangene jeg noensinne har sett, så jeg på havet, midt ute i ingenting.

Da vi var ute på seilturen fikk vi oppleve så mye vær og natur. Det styrtregnet de første dagene våre, men vi hadde også stunder hvor sola skinte og himmelen var blå, og de siste kveldene vi hadde ombord var helt nydelige! Det er noe helt spesielt med solnedgangene ute på havet, midt ute i ingenting, kun omgitt av vann. Da får virkelig sola gått ned over hele horisonten, og fargene er helt magiske. Jeg tror nesten ikke jeg har opplevd liknende før. Det var så vakkert, og vi ble stående ute på dekk i lange tider,  bare for å betrakte solnedgangen og fargene. Det er nok noe av det fineste jeg tar med meg fra den turen!

(Q) Har dere opplevd solnedgang fra en båt før?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg