sunny mornings

Good fredag!

Fy søren for et vær vi har hatt de siste dagene, jeg tror ikke det kun gjelder oss her i Oslo. Sola har varmet skikkelig, og himmelen har vært fullstendig skyfri – med unntak av noen timer her og der. Jeg har sittet ute og solet meg i flere timer, og det skal litt til før jeg gjør det.. Det ser heller ikke ut til at det skal avta heller, for neste uke er det meldt opptil 19 grader (!!) her, herlighet jeg gleder meg allerede, haha! De siste dagene har vi hatt en del skolearbeid, arbeidskrav og videomøter, så jeg har sittet inne litt mer enn jeg egentlig har villet, men heldigvis har jeg balansert studier og fritid veldig bra den siste uka. Jeg hadde helt glemt at det var fredag i dag, så det var en glede da jeg innså at det snart er tid for gullrekka og sofakos. Ha en fin fredagskveld, dere!

(Q) Er det like nydelig vær hos dere?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg