sunne, deilige cookies

God fredag!

Endelig var det helg igjen, og jeg har kommet meg hjem fra jobb og en liten handletur i butikken for å kjøpe litt digg til kvelden. Apropos digg, her om dagen testet jeg ut en skikkelig enkel og himla god oppskrift på noen sunne cookies. Jeg hadde noen bananer liggende på benken som begynte å bli litt brune, og da er verdens beste triks å bruke dem i bakverk. Jeg moste to av bananene, kjørte 2,5 dl havregryn med stavmikseren for å få havremel (life hack der, ja), en skje peanøttsmør og litt mørk sjokolade som jeg kuttet opp. Alt dette mikset jeg sammen i en bolle og fordelte deigen ut på et stekebrett. Og stekte de på i ca. 15 minutter på 180 grader. Fire ingredienser, så enkelt – så godt! Dette skal jeg definitivt gjenta, og de er virkelig å anbefale 🙂

(Q) Har dere noen gode oppskrifter?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg