Sunn, digg snickers-shake

God fredag!
Denne dagen startet veldig effektivt, og jeg har allerede rukket å levere et andre utkast av en oppgave, ordet noen mailer, vannet blomstene rundt i leiligheten og vasket sminkekostene mine (!!). Det er lite som kjennes så godt som å ha gjort unna litt slitsomme gjøremål så tidlig på dagen. 

Over til en annen godsak. For en liten stund siden kom jeg over en oppskrift på en sunn snickers-shake på Instagram. Det var Emilie Nereng aka emilienutrishion som hadde lagt den ut, og jeg måtte bare teste den. Oppskriften finnes dere på instagrammen hennes, men den inneholder blant annet bananer og peanøttsmør. Den er så tullete god, og jeg har laget den når jeg bare har vært fysen på noe godt. Anbefales på det varmeste!

(Q) Har dere noen gode oppskrifter?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg