summerheat

Åh, i dag er en fin dag, dere!
Endelig sol og skikkelig varme igjen. Det gjør godt langt inn i sjela. Det beste av alt: sånn som dette skal det være en god stund fremover. Jeg er garantert ikke alene om å synes at juli var ordentlig kjip på været, men det ser ut som august legger opp til å gjøre opp for det. Jeg er i alle fall meget klar for sommervær igjen! 
Jeg måtte en svipptur tilbake til Larvik igjen denne helga, eller sånn fem dager i Oslo hehe, fordi jeg hadde en legetime i dag. Men jeg blir ikke lenger enn ut helga. På den positive siden kan det hende jeg rekker litt mer soling på verandaen og bading på stranda her hjemme – for det er litt vanskeligere i Oslo enn det er her, tross alt! Ha en god fredag, dere 🙂

(Q) Hvordan har uka deres vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg