summer rain

Dette er kraftige skyer, altså. Utenfor pøsregner det, det virkelig høljer ned. Men det er faktisk litt deilig med slike dager også (bortsett fra at jeg kun har pakket utelukkende for sol og 25+ grader hehehe). 

Jeg har gården hjemme for meg selv noen dager nå, siden pappa og stemoren min har reist på hytta – som ligger fem minutter unna. Men det er likevel veldig godt å kunne ha litt ro, sån, alene som jeg ofte får av å reise til Oslo, her hjemme. Det er ikke feil med en hel gård for seg selv, eller hva? I dag har jeg rukket å være en tur i byen med Helene, og det var utrolig koselig. Vi kjørte litt rundt med musikken på og gjorde noen få ærender. Litt senere skal jeg en tur til mamma og de, for der har vi besøk fra familien på stefaren min sin side. Ellers skal jeg nyte å sitte inne i pøsregnet..! Ha en fin tirsdag 🙂

(Q) Hva er deres planer for uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg