summed up in photos

De siste dagene har vært nydelige.
Helt fra jeg reiste til Larvik for påsken, og kom tilbake til Oslo igjen, har jeg gjort så mye koselig. Kjent på en skikkelig vårlig og sommerlig følelse. Det er sol, sol og sol. Her er dagene oppsummert gjennom mobilkameraet mitt.

Jeg har hatt verdens deiligste lunsjer på Oslo Raw og prøvd å utnytte lyset som skinner halvveis inn gjennom vinduet.

En av dagene skiftet været helt, og sendte en haglbyge over Oslo – kosekroken hjemme – og min nye, dødskule lysestake

En helt fantastisk fin dag i Nydalen med solsteik og softis og podcaster på øret!

Freshe vibber – St.Hanshaugen som er finest på denne tiden – og et som har blitt litt solbrun disse dagene

Bare et closeup av skjell, det er fascinerende greier – ett av tusen selfies – den omtrent daglige smoothiebowlen!

(Q) Hvordan har dere hatt det den siste tiden?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg